MLADI STEKLI LIDERSKE I TIMSKE VJEŠTINE KROZ PROGRAM OMLADINSKE ŠKOLE LIDERSTVA I DIJALOGA

CENTAR ZA KULTURU DIJALOGA NA SASTANKU NEFORMALNE MREŽE KOORDINACIJE ZA INTEGRACIJU
March 14, 2021
SINERGIJA PROJEKATA ”NOVI SUSJEDI” I ”INCLuDE”
March 30, 2021

MLADI STEKLI LIDERSKE I TIMSKE VJEŠTINE KROZ PROGRAM OMLADINSKE ŠKOLE LIDERSTVA I DIJALOGA

Sudionici/e Omladinske škole liderstva i dijaloga naučili biti dijelom tima i ojačali svoje liderske vještine

 

Prošlog tjedna u okviru Omladinske škole liderstva i dijaloga održana je radionica Timski rad i liderstvo i predavanje Osobine lidera na primjeru Musa a.s.

 

Polaznici/e Škole u Zagrebu stekli su znanja o timskom radu, naučili su razlikovati tim i grupu, ojačali su svoje timske vještine, prepoznali su svoje uloge u timu, naučili su razliku između liderstva i menadžmenta, te su potaknuti na razvoj svojih liderskih kompetencija. Voditeljica radionica bila je voditeljica programa Škole, gđa Nejra Kadić Meškić.

 

Dok su mladi u Zagrebu postali boljim članovima tima, mladi u Rijeci su učili o osobinama liderstva na primjeru Musa a.s. Predavanje je održao zamjenik glavnog imama Medžlisa Islamske zajednice Zagreb, Mersad ef. Kreštić koji je mladima približio kako biti lider današnjice na osnovu primjera Muse, a.s. kao lidera i njegovog dijaloga prema faraonu i njegovim suvremenicima. Najvrijedniji sudionici/e na predavanju osvojili su nagrade i to knjige dr. Zakira Naika ,,Vjera za sva vremena“.

 

Omladinska škola liderstva i dijaloga dijelom je regionalnog programa Balkanska omladinska škola 2021. koju u Hrvatskoj provodi Centar za kulturu dijaloga u suradnji s Islamskom zajednicom u Hrvatskoj i uz podršku Ureda za tursku dijasporu i srodne narode Vlade Republike Turske.

 

Omladinska škola liderstva i dijaloga je edukativni program za mlade kojim mladi grade i jačaju liderske kompetencije, stječu nove spoznaje o svijetu i društvu, doseži viši intelektualni i kulturni razvoj, jačaju kulturu dijaloga i postaju predvodnicima/ama općeg društvenog boljitka.

 

CCD
CCD

Comments are closed.